Hoe koop ik een voucher?

U gaat naar de desbetreffende deal en klik op ‘’Koop nu!’’. Vervolgens kunt u aangeven hoeveel vouchers u wilt kopen en betalen via iDeal. Na het voltooien van de betaling ontvangt u de voucher in uw e-mail.

Welke betalingmethodes accepteren jullie?

U kunt momenteel alleen via iDeal betalen.

Ik heb mijn voucher niet ontvangen?!

Indien u de betaling heeft voltooid, verschijnt er een e-mail in uw e-mailbox. Het kan zijn dat deze in de SPAM-map komt of dat er een half uur vertraging in zit. <br><br>Als u na een 1 a 2 uur de voucher niet heeft ontvangen, stuurt u dan een printscreen van de betaling naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij kunnen dan in het systeem kijken wat er mis is gegaan en de vouchers alsnog handmatig versturen aan u.

Hoe verzilver ik de voucher?

U kunt de voucher verzilveren op de website van het bedrijf waar de voucher voor bestemd is. U kunt via hun website een datum selecteren en vervolgens reserveren.

Ik wil de voucher retourneren.

Als u uw voucher wilt retourneren kan dat met een geldige reden. Neem contact op met de klantenservice.

Wat gebeurt er als mijn voucher verloopt?

U kunt de voucher niet meer verzilveren. Wij retourneren de waarde van de voucher alleen voor een geldige reden. Neem contact op met de klantenservice.

Ik wil de bestelling annuleren of aanpassen.

Neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik een deal cadeau doen?

Dat kan zeker! Nadat u heeft gedrukt op ‘’Koop nu’’ en de hoeveelheid vouchers heeft geselecteerd, kunt u bij het invullen van uw gegevens aangeven dat u de voucher cadeau wilt doen. De gelukkige ontvangt de voucher dan in zijn e-mailbox en ziet dat u deze cadeau heeft gedaan. 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice.